اردلان : كاملا متفاوت مقابل روسیه به میدان می رویم
نوشته شده توسط : xmovies

'نیلوفر اردلان ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور كه بارها گفته ام عمده ترین مشكل بازیكنان فوتسال ضعف بدنی و به بیان ساده تر كم آوردن نفس برای به آخر رساندن بازی بوده است اما خوشبختانه با توجه به تمرینات بسیار منسجم و منظم تیم ملی و برنامه های بدنسازی تقریبا تمامی بازیكنان به 90 درصد آمادگی مورد نظر رسیده اند.

كاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ادامه داد: سال گذشته نهم اسفند ماه مقابل روسیه دو بازی انجام دادیم و بازیها با نتایج سه بر یك و دو بر صفر به نفع تیم روسیه پایان یافت اما اگر چه این تیم قوی از سال قبل شده و جایگاه چهارم دنیا (فوتسال زنان) را در اختیار دارد می توانیم مقتدرانه مقابل این بازی كنیم و احتمالا نتایج خوبی كسب كنیم.

وی بازی مقابل تیم مدعی روسیه را موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم ملی دانست و گفت: علاوه بر اینكه توان بازیكنان در این دو بازی به خوبی محك خواهد خورد اعتماد به نفس بازیكنان برای حضور در رقابتهای 2013 ازبكستان و پیش تر ازآن تورنمنت چند جانبه روسیه در اردیبهشت ماه بسیار بالا خواهد رفت.

اردلان اضافه كرد: تیم ملی فوتسال ایران در حال حاضر باید جایگاه خود را در جهان تعریف كند و قطعا بازیهای ایران در روسیه و مقابل تیم های پرتغال و اوكراین یا اسپانیا فرصت خوبی برای درخشیدن بازیكنان و تیم ملی ایران است.

این مهاجم با اشاره كسب دو عنوان قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا در كارنامه تیم ملی فوتسال زنان گفت: تیم فوتسال زنان ایران در تمامی دوره های این رقابتها حضور نداشته اما خوشبختانه نتایج خوبی تاكنون كسب كرده ایم و مطمئن هستم با كمی تلاش و خود باوری بیشتر در بحرین تیم ایران به سومین عنوان قهرمانی خود دست یابد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران اواسط فروردین ماه سال 91 برای حضور در رقابتهای غرب آسیا به بحرین خواهد رفت و اردیبهشت ماه نیز برای شركت در مسابقات بین المللی و چند جانبه عازم روسیه می شود.

1828**1553





:: برچسب‌ها: گربه , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: